Always look at the bright side of life

Jag är fan expert på att skriva ett långt inlägg för att sekunderna senare, precis innan publicering, lyckas slarva bort det på nåt sätt. Skämtar inte när jag säger att det har hänt MINST 10 gånger.
Ctrl + C... För fan Herr Gustafsson!

Ja, nu var det ur världen, snacka om I-landsproblem!
Egetligen är man ju tragiskt att man gnäller om sånt, det finns större problem i livet.

Jag har haft lite av en djup dag idag. Tänkte på hur viktigt det faktiskt är att skratta!
För egetligen, det finns nånting varje dag som man kan skratta åt eller allafall le åt i sin ensamhet. Jag tror faktiskt att jag skrattar mer än medel.
När jag läste Frederikos kommentar på mitt förra inlägg kom jag på mig själv att sitta med ett stort fånigt leende! Var också skönt att höra att jag inte framstått som den rätt omogna 23:åring som jag faktikst är, när jag träffade Herr Skäggansiktets andra hälft!

Dagens roligste var ändå när Erik berättade att han en gång gått och borstat tänderna, halkat i badrummet, satt sig platt på rumpestumpen och bitit av tandborsten!
Hahaha..  Jag får sånna sjuka bilder! Snacka om förvånad kille när han sitter på badrummsgolvet med en söndertuggad tandborste i mungipan och mår lite dåligt av den fulla mun med tankkräm han just svalt i rädsla!

Påminner mig faktiskt om när jag bodde i Skellefteå och gick ut ur duschen. Jag hade väl antagligen blöta fötter eller nånting fortfarande, men allafall så gick jag naken ut i hallen med handuken i högerhand, halkar till och landar mitt i hallen på det kalla golvet. Handuken har flugit ur handen och ligger nu i vardagsrummet och jag ligger naken på hallgolvet och fattar inte riktigt vad som hänt.
Då var jag fan billig! Husmans och vatten billig!


Föråt Antonio, jag var tvungen! Men du är ju glad allafall!

Nä. Nu fick ni nånting att le åt där hemma. Det bjuder jag på!

Men på allvar, om man försöker se det positiva i allt så går det alltid bra, och om det går mindre bra så har man allafall fått ett leende på köpet och kan, kanske inte direkt, men allafall efter ett tag skratta åt det..

Har på allvar funderat på att tatuera in " always look at the bright side of life" nånstans på kroppen bara som en påminnelse till mig själv att man kan välja att se sitt liv på två sätt.

Jag har valt!
Har du?

/Tobbe

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag fick en syn! Okej jag kan inte sluta skratta, du är rolig!

Hääj!

2009-05-06 @ 22:55:15
URL: http://emmeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0