Checkpoint 3

Och tillslut blev det även dags för Checkpoint 3!

Har mer och mer börjat inse att detta vad inte är något annat än en enda stor konspiration mot mig.
Den enda drivkraften Mr.V och Mr.T har för det här vadet är att få se mig mig utan mitt kära kära skägg.
Men även att få se mig i vad som om ca 4 veckor kommer vara en sannslöst oattraktiv överläppsbehåring.
Jag menar, det här vadet är ju inte exakt fair game. Jag hade redan på BB tvådagarsstubb medan både isbergsnäsa och transatobbe efter 23års idogt Regaine smörjande på kinder, haka, över och underläpp nu börjat få svaga livstecken till behåring.
Den skägg/mustaschväxt dessa herrar får på de ca 5 veckor detta vad är igång får jag under en helg, meeen jag är inte den som är den! It´s on like donkey kong!
Har redan nu påbörjat ett 12stegs ångest-åtgärdsprogram för den separationsångest jag kommer få när mitt ljuva skägg lämnar mina ungdoms-akne-beprydda kinder! Men allt underbart har trots allt ett slut...så även detta 3år långa förhållande som så många dömde ut!
"Ni är inte ämnade för varann"! , "Det kommer aldrig hålla!" , "Fredrik, jag förbjuder dig att träffa skägget"! , "Det kommer bara krossa ditt hjärta"!.....och visst.....det gör ont (redan nu), men jag kommer gå stark ur det här...det har jag lovat mig själv!
Ingen kan bättre säga vad jag känner just nu än Mariah Carey med sin låt "Never Forget You" <3.


För övrigt hoppas jag att såväl våra vänner som allmänheten i övrigt kan ha överseende med att vårt utseende kommer att gå från enbart oattraktivt till oattraktivt beklätt med mat/saliv/snorfångande behåring.
Men tror att vi alla tre är eniga om att vi inte blir stötta om ni slutar hälsa på oss.



Och ja, det är en badmössa i form av en goda jag har på skallen....

//Mr.F


Kommentarer
Postat av: Johanovitch Burmanovsky

jag hävdar å det bestämdaste att fredde är diskad för osportsligt utseende.. samt ofördelaktigt utseende och för övrigt så är han min bara min ;-)

2009-11-17 @ 01:10:02
Postat av: Larsson

Diggar badmössan! :D

2009-11-17 @ 01:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0