En vanlig dag...

Vaknade av den jävla väckarklockan....... Ja ni förstår hur mitt humör var i morse...
Kom ihåg att jag drömt hela natten men när jag försökte komma ihåg vad den handlade om så försvann den. Jag minns bara en scen.
Den handlade om att jag hade ett jätteäckligt sår på armen. Tyvärr var det inget vanligt sår utan ett orskatat av en aggresiv form av Klamydia! Det är ju jättefräscht!! Hur jag fick det har jag ingen aning om.....Kanske lika bra det.

Hursomhelst så skulle jag vilja vara någonstans där mina kära vänner är. Vi borde verkligen styra upp en resa till Uppsala snart och hälsa på Tobiana!

Jaja, ska gå och äta lunch nu innan nästa lektion börjar. Det blir något så kulinariskt som ärtsoppa!!

Vi hörs snart igen!!

/ Mister näsa eller som jag nu kallas på ön " Arknäsa"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0