titta snön ligger vit och vacker.....

Här nedan följer bevis på att julkänslor redan börjat infinna sig söderut!
I såväl Uppsala som ute på homoerotik ön Sandö har Julen sakta smugit sig in bland mina högst Oattraktiva vänners kläduppsättningar!
Och även nervositeten inför den tjocke mannen med skägg (nej, inte jag) som kommer den 24e har börjat infinna sig!
Min egen nervositet handlar om att jag snart kommer få träffa mina vänner och vad den sedvanliga ekvationen; för mycket kärleksfull ung man + på för liten kvadratmeter kommer innebära! Men även den faktor att mitt skägg vid detta tillfälle blir ett minne blott för att istället endast beklädas i mustasch!







Inlandskramar/ DenFeteSkäggigeSomIntÄrJulTomten

Kommentarer
Postat av: Larsson

Haha så fina bilder, fick mig på bättre tänkar/humör! God Jul på er "oattraktiva" jävlar! :D

2009-11-28 @ 23:37:57
Postat av: Kiruna

update nu va!

2009-12-09 @ 17:56:07
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0