Uppstuuppt och......

Uschh... Kan inte riktigt sluta tänka på Antes enormt äckliga kvinnliga sida från förra inlägget... När man studerar den närmare finns det fler och fler saker som är minst sagt motbjudande. Jag tycker att den håriga armhålan och de galna ögonen delar på första platsen på kräklistan..

Ante sa en gång att jag skulle bli världens fulaste transa, jag kontrade med att han skulle bli det..
Följdaktligen är det inte mer än rätt att ni bloggläsare ska få bestämma..

Vem är fulast som transa?








Fortsättningvis fortsätter mitt arbete att locka fler av min vänner till Uppsala, till sommarn är det mycket möjligt att jag jobbar här, vilket känns både jätteroligt och lite tråkigt.. Sommaren är den tid på året jag kan umgås med mina vänner nästan hur mycket man vill. Inga tentor eller annat som måste göras, bara att man ska upp på jobbet vilket alltid ordnar sig. Följaktligen vore det ju bra om någon av dem var i samma stad.

Mitt senaste offer för denna övertalning är Herr Skägg, manade på honom att söka ambulansjobb i Uppsala under sommarn så att vi kunde skaffa en lägenhet ihop och göra allting från att träna, dricka öl och berätta om våra djupaste tankar..

självklart hoppas jag också på lite sånt här..



Tur att man har med en sjuksköterska att göra så att man inte överdoserar..

Plötsligt händer det!



/ T



Kommentarer
Postat av: Låghalt-andy

Du är ju helt klart fulast. Ser ju ut som ett grottmongo..Jag är ju snygg, bortsett från håret i armhålan..

2009-11-03 @ 14:40:41
Postat av: Fru Grotta

Snygg?! Tror du är ensam om det, du skulle fan varit runkad i en hink och kastad på väggen och bortskubbad.. Jag lägger min röst på mig själv. Just nu är det lika!

2009-11-04 @ 21:41:49
URL: http://oattraktiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0