Apoteket.

Hallå!
De var längesen, händer allt och ingenting just nu.. Det vanliga egetligen, livet flyter på.. Äta, Skita, Sova, Träna, Skita, Skita.. ja, som sagt det vanliga.

Har varit och sett Quentin Tarantinos nya Inglorious bastards med Jimmy ikväll. Fan alltså mycket kan man säga, men han är inte feg den mannen. Quentin alltså...Hans filmer är fan på gränsen, eller förresten.. de går över den.
Inglorious bastards är brutal i alla avseenden.. Så oberäkneligt råå, men det är väl lite av Tarantinos grej..
From Dusk to Dawn är ett annat exempel på hans sjuka hjärna..

Nog om filmen.. Vad har jag gjort idag?

Jo, låg i min varma binge när Jimmy och Lina ringde och ville mötas upp nere på stan för kanelbulls fika samt shopping. Hade en snabb överläggning i mitt huvud om detta och kom fram till att söndagen skulle spenderas med vänner och inte hemma på kammarn framför datorn eller tv, som jag gjort de två senaste dagarna..


Dagens aktivitet...


Fika, blev det allafall och efterföljande shopping. Skulle ju egetligen inte handla nåt, men hem kom jag med ett par brallor och en tröja, lägg till de skor som jag köpte tidigare iveckan så är 2000 kr veck... men det gör mig faktiskt inte så mycket, varför gnälla om att man har lite pengar när man själv gör valet att handla, har aldrig riktigt fattat mig på det.. Men då är jag ju man också...
Oj, sa jag det där??!  =P




När vi gick på stan kände jag bara helt plötsligt att jag blev fruktansvärt irriterad, vet inte riktigt vad som hände.. men här är allafall orsaken!!



Trodde faktiskt att jag skulle bli informerad när Viktor "Stor Näsa" skaffade familj och senare också valde att visa sig offentligt i en reklam från Apotket..
Vill egetligen inte säga det här till er damer som läser den här bloggen, men Viktors nässtorlek går bevisligen rakt ner i nedåtstigande led..




Hare gött!


/ Tobbe



Kommentarer
Postat av: Mister keso

Hahaha den där bilden alltså, jag och Mange såg den på stan och hade starka funderingar på att photoshoppa in viktor i den. Men det kändes taskigt, iallafall från min sida :)

2009-10-09 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0