Mina mystiska vänner..

Tänkte fortsätta på den mystiska veckan på de Oattraktiva..
Fredrik har lyckats avslöja mitt alter ego "Tobiana" och det gör mig ingenting. Tänker till och med att det kan vara till min fördel när jag ska framstå som en "soctant" talande nasalt skellefte mål, det enda konsitga är de ryska influenserna.. Antar att det finns nånstans långt ner på släktträdet...

Allafall nu är det min tur att avslöja vilka mina vänner EGETLIGEN är!


Andreas, när han är sig själv. Med sin norrlandsguld i handen och sin älskande rosa klänning..



Fredrik, när han får komma hem till Burträsk och tvätta bort waxet ur håret och låta den där stickande svettlukten träda fram.


Fredrik, när han vill vara "the bad guy" och Johan som sig själv TÖNTEN!


Viktoria har ju även hon en hemlig hemlighet.


Sådär, nu är det balans i universum igen.


Jag ska återgå till att förkylningssvettas och snörvla.

/ Mombake

Kommentarer
Postat av: Ågren

Hahahaha!

1. Ante är INTE läcker som kvinna!

2. Ante är VERKLIGEN INTE läcker som kvinna!

3. Vicke är ÄR läcker som kvinna!



Om du läser det här Victor, give me a call ;)



keuss

2009-10-31 @ 16:03:47
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan vara full nu, men ni är bland det sötaste jag vet!

2009-10-31 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0