Det har hänt igen.

Precis som förra söndagen kollade jag på "Här är ditt liv" på svtplay, denna gång med kvinnokarlen nummer 1 Svennis kvällens gäst... Vet inte riktigt vad det är, men det återkommer det där jävla fånleendet..
Tror jag måste ställa kameran på självutlösare och ta ca 3000 bilder för att ni på nåt av korten ska få en skymt av fanskapet.
Jag har en spegel precis bakom datorn och om man bara höjer blicken en aning så är det väldigt lätt att se sig själv sittandes där med fånleendet. Då blir det lätt som att den spontana glädjen väldigt abrubt byts ut mot en avsky och en illamåndes känsla..
Ni tror säkert att jag sitter hemmavid i mitt exklusiva boende på 19 kvadrat och i det tysta beklagar mig över en dålig självkänsla och spyr galla över det ovannämnda, groteska spontanleendet.. som bara fina stunder kan frambringa, men ni har FEL!!
Jag tycker faktiskt att jag är rätt snygg, i rätt ljus vill säga... helst mörker..

Annars då?
Jo, jag lever och mår!
Var ute i Uppsala under gårdagen och fick några roliga kommentarer, tyvärr bara från det manliga hållet.
Skulle gå in på ett ställe som heter "Gillet" och vid entren lägger vakten handen på min axel och säger..
Tjena! Jag känner igen dig! Välkommen hoppas du får en trevlig kväll. Uppfattade inte om det var någon speciellt lång kö, men jag fick allafall gå direkt in.
Tilläggas bor dock att jag aldrig någonsin satt min fot där förr..Så frågan är den?
Antingen läser han de Oattraktivas blogg eller så har jag en dubbelgångare som tydligen rör sig i svängen och har gjort ett gott intryck.
Har jag nån dubbelgångare?

Vi gick allafall vidare på en pub på stora torget där det var ett live band. Inne på krogen, går en kille fram till mig och frågor om jag inte tycker att jag har en bögig skjorta... Ehh.. säger jag.. Jo, visst har jag?! Älskar turkost blandat med vitt..
Kille blir lite ställ och går därifrån och sitter sedan med två öl ensam vid ett bord...och tittar med ledsna ögon ut på dansgolvet.
På tal om den där puben så är det nog första gången någonsin jag sett människor ha sex med varandra med kläderna på.

Ordet torrjucka fick en helt ny innebörd och tankarna från ungdomsåren med Viktor Öhmans kroppshydda i klädd fullständig hockeyutrustning kom en blixt i mitt huvud.
Det är först nu jag förstår vaför han alltid ville träna närkamper....

Torrjucka – akten där en man gnider skrevet mot en fullt påklädd kvinna/man/hockeyspelare. Kan resultera i faktisk orgasm. Källa: Sexipedia

Nog om det. Imorrn börjar en ny rolig vecka. På torsdag kommer Johan och Sofia, korridorsfest på fredag. Välkommna!
Och slutligen Brynäs-Aik på lördag.

Synes i Brynäs!

/Killen med bögig skjorta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0