Hej på er!

Nu är det dags att även jag drar mitt strå till stacken och skriver någonting på bloggen. Det enda problemet är att jag är alldeles för bakis för att skriva någonting vettigt. Tangenterna verkar flytta på sig när jag ska trycka ner dem med mina knubbiga fingrar.

Vaknade för en timme sedan med en fruktansvärd smak i munnen. Inte den här vanliga bakissmaken utan något mycket värre! Jag kände efter med ett tungan, beredd på att hitta ett dött djur mellan tänderna, men jag fann ingenting. Började fundera om någon klasskompis smugit sig in inatt och bedrivit otukt i min kära mun, men dörren var låst så det borde vara uteslutet.
Låg och gruvade mig för hur det skulle kännas att faktiskt sätta sig upp och efter att tag prövade jag. Blev förvånad att jag mådde så bra, trots att Rakin tagit slut inatt. Det var först när jag satt mig ned på toaletten och skulle borsta tänderna som illamåendet kom.
Med tandborsten i munnen höll jag på att spy ner badrumsgolvet, inte på grund av tandborsten, utan snarare av lukten som nådde min abnormt stora näsa. Ni vet hur det luktar i munnen efter att man har spytt? Så luktade det i min näsa. Jag vet inte vart den kom ifrån, men jag slutade borsta tänderna och sköljde ansiktet i kallt vatten, men lukten vägrade försvinna.
Längre än så har jag inte hunnit och nu sitter jag på datastolen med spylukt i näsan och en hemsk smak i munnen.
Ser att det är fint väder ute, funderar på att gå ut när jag blivit mer människa. Men vi får se, sängen känns väldigt lockande..

Jag måste bara säga att herr Abers funderingar är väldigt intressanta, men det vore kanske lite läskigt om ante och jossan skulle byta plats med varandra!

Mer orkar jag inte skriva nu.
godnatt / Mr. Näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0