retro tankar a la plugg....

Sitter just nu och försöker panikskriva ihop min 2a uppgift i Krisberedskapen....jag är INTE ute i god tid...nu börjar jag verkligen känna igen mitt gamla plugg-jag! Första uppgiften skickade jag ju in i god tid! Så länge varade mitt nya bättre plugg-jag! :P

Känner även hur GRYMT mycket annat roligt/onödigt som man skulle kunna/vilja göra istället för att sittta småstressad och skriva arbete!

NU har jag verkligen inte mer tid att lägga på övriga aktiviteter än just detta inlägg. Så därför tänkte jag bjuda på lite retro-plugg-undvikande aktiviteter a la herr ågren.
Dessa är från min syrrepluggtid när jag var dödligt less allt vad B tentor hette och därför ägnade större delen av en kväll åt att ta bilder och styra upp en fejkad hemsida om en lapp-karl vid namn Erland, som bodde i en nationalpark och sökte kvinnan i sitt liv....fler bilder finns att få för ev. idol-affisch förstoring om man så vill....sen ni som vill ifrågasätta hur frisk jag är så; A, Känner ni mig inte riktigt lika väl som ni vill tro. B Så har n i ALDRIG flytt ifrån att plugga och velat göra något kreativt.......eller så kanske jag bara inte är riktigt frisk....döm själva!
/ Skolpojken Ågren





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0