Tänk om...

Borde egentligen gått och lagt mig för lääänge sen!
Men faktorer som att prata i tfn med 3vliga människor och efter-tränings fika fick mig att bli pigg, så nu sitter jag här!

Nåväl, började helt plötsligt tänka, "Tänk om folk inte vore dom de är, utan istället vore någon annan, skulle dom fortfarande ha samma plats i ens liv?"

Jag menar....skulle Jossan & Ante fortfarande vara den Jossan & Ante som vi känner....


om de istället var Ante & Jossan?




Och skulle Emma Lundberg verkligen vara den Emma vi känner...


om hon var något år äldre??




Vad tror ni?
/En förvirrad Mr F

Kommentarer
Postat av: Emma

Det här.. Känns inte bra. Egentligen.. Men det är okey. Vi alla har någon typ av störning, även du min vän. Men jag gillar dig. Puss

2009-09-04 @ 07:25:04
Postat av: Tobbe

Hahahahaha.. Alltså bilden på Ante och Jossan tar fan priset! Så jävla sjukt rolig. Bäst någonsin! Ante ser ut som mannen som är utklädd till kvinna i 100 höjdare!

2009-09-04 @ 12:46:07
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, fy fan hur vi ser ut! Du e allt bra rolig Fredde! :)

2009-09-04 @ 22:19:37
Postat av: Ågren

Ja hoppas ni inte tar illa upp eller så! Verkligen inte min mening!

Men jag är väldigt glad att ni ser ut som ni gör....särskilt Andreas, han skulle inte passa i långt och lockigt hår :D

2009-09-05 @ 00:43:08
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: Emmmmmaaaaa

Hahahahaha, bilden på lundberg är såååå klockren... Love it!

2009-09-15 @ 20:03:41
URL: http://wildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0