Tankar 02.15..

Hej kära bloggläsare, om vi fortfarande har några!
Klockan är 08.05 och jag ska snart iväg på ett möte med praktikgruppen. Jag hade svårt att sova inatt, så jag plockade upp mobilen och började skriva.
Tänkte dela med mig av det till er.

God läsning.

"Här ligger jag och försöker sova. Känner direkt när jag lägger mig att inatt kommer det att bli svårt. Mycket tankar som snurrar i huvudet. Ingenting dåligt, det är väl annars sådana tankar som håller folk vakna om nätterna. Nejdå, bara mycket. Skrivit mitt första ärende idag på jobbet och MASSOR av ny information som skall bearbetas och glömms bort och läggas in på nytt. Medan jag ligger här i min säng och siffrorna på mobilen lyser som stjärnor i det kolsvarta rummet är det svårt att inte bara ligga och lyssna. Oftast lyssnar man ju på tystnaden, men just inatt är det inte tyst. Mina grannar ovanför mig har trevligt, inte trevligt som att vi har varit på fest och nu är det efterfest med folköl och chips, Nej, snarare sänggnisel och två människor som delar något fantastiskt och verkar gilla att "göra det" tillsammans. Nu blev det allafall tyst. De gick i mål! Grattis för fan. Bra jobbat! Toan är spolad och små tassande steg letar sig tillbaka till tryggheten, värmen men förmodligen också det senaste i raden av fem i två ragg.

Nog pratat om det. Nu måste jag verkligen sova.
Här blir inga barn gjorda. Eller?! "



Mmm.. Istället för att ligga och nöta tankarna och funderingar när det är dags för John Blund så får ni mer än gärna använda "the tobbe way". Plocka upp mobilen och skriv. Jag somnade faktiskt näsan direkt efter jag skrivit ovanstående, det största pluset är ändå att det är jävligt roligt att läsa dagen efter.

/Tiboråbo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0