Då har det hänt igen....

Drömde att jag var gravid, kunde på något sätt se barnet i magen.
Plötsligt ser jag bara en svart pistol med ljuddämpare som avfyrar två skott rätt i magen på mig. Jag ser att barnet har dött, skjutet genom huvudet.
Paniken stiger eftersom det inte finns någon läkare i närheten så jag inser snabbt att jag kommer att dö av blodförgiftning om jag inte får ut barnet.

Nu är jag gravid igen, och skotthålen är borta. Vad skönt tänker jag.
Men pistolen kommer tillbaka och skjuter ytterligare två i magen på mig. Jag ser att barnet är skjutet i huvudet. Det läskiga är att jag ser på in och utgångshål i det lilla huvudet. Jag får jätteont i magen och lider mig igenom vad som känns som en hel evighet i drömmen. Blodförgiftning!!

Plötsligt så sitter jag, med en smärtande blödande uppsvälld mage, på en flygplansvinge och håller i mig i två läderemmar. Piloten börjar köra looper och snurrar runt med planet. Jag sitter med panik och håller mig fast.

Det sjukaste av allt var att när jag vaknade var jag ledsen, jag nästan grät över barnen som dött. Men bara några sekunder senare så kommer jag på det bisarra i att jag skulle vara gravid.

/Mr. Näsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0