ledig dag!

Vaknade halv åtta, käkade en rejäl frukost med havregrynsgröt, banan-vaniljsmoothie och några kokta ägg.
Sedan bar det av mot skidspåret på vitberget. Hade tänk att åka tre mil men upptäckte att spåren var usla så det blev en långsam men jobbig tur på 16km istället.
Kände ilskan komma krypande hela tiden under åkningen på grund av att man varken hade glid eller fäste. Försökte istället att fokusera på det fina vädret och att det blev bra träning. Det fungerade sådär, skrek till av ilska i några uppförsbackar.

Åkte sedan hem till lägenheten och åt lunch, somnade i soffan efter det. när jag vaknade var det så fint väder ute så jag tog en promenad till gymmet där jag körde axlar och mage i 1 timme.

i morgon blir det jobb och sedan middag hos farmor.

Måste ju svara mr.T att jag snart har skrivit klart boken.
Har redan arbetat fram en uppföljare, det blir en ljudbok med titeln : Ljud från härskarnäsan. Har helt enkelt spelat in ljud från näsan som uppkommer när jag gör olika aktiviteter bla äter banan, tränar och sitter på dass.
tror att boken kan inspirera människor som lider av små näsor, särskilt ljudet som kommer från näsan när jag är lite förkyld. Det är som ett lågt visslande ljud som får passerande hundar att nyfiket vrida på huvudet.

Hörde att även du har lekt författare på senaste tiden, jag syftar på din djupt psykologiska bok : Bajskonst. Den ska enligt uppgift handla om hur du försöker lista ut mysteriet över varför alla korvar ser olika ut. Hörde att du även tror dig ha listat ut att bajskorvar och snöflingor är besläktade grundat på detta fynd.
Tror det kommer att bli en storsäljare.  

god natt allihopa!! / Mr. Näsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0