Löptur med blekfetzlatan!

Har varit en bra dag! Har fått med mig två olika träningskompisar, Blekfetzlatan och snoppe.

Med den bleka så blev det en löptur på en dryg timme, skönt att få lite träningssällskap.
Sedan bar det av mot gymmet för att möta upp Snoppe.
Kul att se honom svettig för en gångs skull. Annars händer det bara efter han har lånat toaletten hos mig!

Sitter nu och väntar på att få lite mat från mina kära föräldrar. Fan vad jag är hungrig!

Har dessutom köpt ett par rullskidor idag, de blir spännande att testa när snön har försvunnit. Har letat över hela internet efter tips hur man ska lyckas bromsa med dem men det finns inga vettiga. Får se hur länge man lever..

hejhej/ Mr.Näsa 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0