Ont i röven!!

Och nej, det är inte på grund av penetration!!
Bestämde mig för att ta säsongens första riktiga cykeltur igår. Svängde först förbi gymmet och körde rygg och biceps, sedan cyklade jag hem till föräldrarna och snålade i mig en massa mat.
 Efter middagen var det bara att hoppa på cykeln igen och skynda sig till Skellefeteå igen. Blev en tur på ca 5mil.
Ditvägen tog 56 min och hemvägen också, den brukar gå fortare men jag var så slut att det gick i snigelfart.
Skyndade mig in i duschen och körde sedan till juàn för att se hockey.

hahaha, Tobie!!! Vi måste tala ut om dina drömmar! Hur fan ska du kunna hjälpa människor med annat än att bli vansinniga?!

Har nu lämnat in bilen på verkstad för kamremsbyte, surt i blånboken men det lönar sig förhoppningsvis i längden.
Tänke ta en skidtur direkt på morgonen, men känner mig sliten, får se om det blir en tur ikväll kanske.
Löpning blir det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0