Tror att jag spricker!!!

Har ätit middag hos farmor idag och det var helt galet gott!!! Men slutade som vanligt med att jag, optimisten, åt alldeles för mycket och sitter nu med uppsvälld buk framför datorn.

Jobbade 10-14 idag och sedan bar det av ut på en härlig löprunda. Började vid olles och sprang upp förbi psyket, tog sedan backen mot erikslid och efter det blev det att bestiga vitberget för att direkt när jag kommit ner bege mig upp på solbacken. Sprang genom moröbacke och tillbaka mot olles.
sprang i 58min.

Efter det tryckte jag i mig två kexchoklad och körde ett benpass på gymmet, men det blev ett dåligt pass på grund att jag var så trött från löpningen. 
Gymmade kanske i 1timme.

Nu sitter jag och slöar och ska alldeles strax släcka lampan och sova lite, jobbar i morgon.

Sov gott! / Näsapan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0