Vår favoritbonde fyller år!



[ Bonde (isländska buandi, bondi, fsv. boandi, bondi, egentl, partic. presens av bua, boa; boende, bofast), en person, som tillhör den på landet bosatta, med jordbruket eller dess binäringar sysslande, i klädedräkt och skick från stadsborna avvikande stora massan av folket, även kallad allmoge oavsett om han är jordägare, arrendator, tjänare, torpare eller dylikt. Ordet betecknar således en motsats till stadsbo och "herreman". ] // Wikipedia

Torparen Simon G fyller idag 27 år, mycket har hänt på den tiden. Efter att modern Helén klippt navelsträngen och lejt andra att ta hand om jordbruket började Simon sökandet i att finna sig själv. Flyttlasset gick till sist till Luleå där han enligt säkra källor är lokförare i Tuffetuffetåget och alla kvinnors våta dröm. Hans blotta närvaro på gymmet STIL har gjort att han hamnat i papperstidningen till allas beskådning och nu kan han knappt gå på stan utan att kvivnnor och män, unga som gamla, kastar sina underkläder på honom och skriker ut sin frustration.
De ropar BESTIG MIG SOM BYSKE BERGET, GÖR MIG LYCKLIG, TY MAKTEN ÄR DIN, MEN FRAMFÖRALLT HÄRLIGHETEN... I EVIGHETEN.


De Oattraktiva riktar ett STORT grattis till vår älsklings bonde Simon!


/ De oattraktiva genom Skägget och Nako.

Kommentarer
Postat av: Elin Veronica P

It's true. Förutom att jag helt eliminerat steget underkläder.

2010-08-04 @ 22:03:44
URL: http://elinveronicap.blogspot.com
Postat av: Roger!

Haha, Tackar Grabbar! Jag älskar er blogg btw! :-)

2010-08-05 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0