snacka om nyheter!

Onekligen hunnit hända en hel del sen sist!

- Mina vän Riddare-Roberts modiga simmare har intagit ett ägg inuti ungmön Angelika för att därigenom starta en reproduktionsprocess dvs. Robert & Angelika ska ha barn.

- Jossifer & Mange har blivit godsägare i Burträsk. 7 sovrum och garage är inte illa!

- Mastodontnäsa Öhman har blivit sambo med sin Freaky Friday!

- Tobbe har blivit dumpad av Linda från "I en annan del av Köping"!


- Ante har börjat fylla ut sin tallriksmodell med 3% sallad! Samt börjat med bäckenbottenträning.

- Victor har blivit erbjuden 75000:- i årshyra av Skellefteå Kommun för att få använda hans näsa som skyddsrum!


- Jag blir Umeåbo idag 17/2! Samt börjar snaart plugga på heltid.

- Jag har bytt sommarjobb, hade först lovat på Amb. i Skellefteå, men efter lite diskussioner var jag tvungen att byta till Lycksele, då jag blev erbjuden att inskolas och jobba på....
 
Ambulanshelikoptern! Känns riktigt roligt och utmanande! Känns som en riktig motivationshöjare till studierna med!


Annars vill jag mest tipsa om lite saker som jag tycker regerar just nu!

Film: The Fantastic Mr. Fox, urskön film. Speciellt gjord, massor med kändisar som gör röster! Se den!
Musik: The Perishers - Pills, Kapten Kid & Det Oändliga Sommarlovet - Kristoffer, Mustasch - Double Nature, The Baseballs - flest covers är som sköna!
Tv/Serie: Monty Python! Har hittat tillbaks till min ungdomskärlek!


// Oattraktivas Kulturkorrespondent Ågren



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0