Ett seriöst inlägg volym 2...

Även de seriösa inläggen blir skit på de oattraktiva. Dock ett väldigt bra försök Mr Eldnäsa.
Gillar våra uppgifter skulle dock vilja tilläga följande:


Hjärskrynklarkungen aka undertecknad, har vid besöket i det drabbade området en rejäl övervikt så till den grad att han lätt får känslan av att sitta i sitt eget knä efter att han ätit. Lägg där till en rinnande knådsnus och en överlägsen, vaggande gångstil ala Bert Karlsson. Dessutom tycker jag att det skulle vara passande att ständigt tala i gåtor och göra annorlunda liknelser.

 

"Jag förstår dig, du känner dig som när Askungen upptäcker att de sju dvärgarna gått till Snövit istället för till dig... Lurad, tillintetgjord och förlöjligad.. och billig, som husmans och vatten"

Eller..

Mmm... "Det är bättre med mat i magen än hat i hagen, jag hör vad du säger"

Vidare känner jag att Silverryggen borde ha bytt ut sin fina Volvo S80 mot en mycket mer funktionell farkost.. som denna.


Är helt övertygad om att denna gula/röda lastbil med tillhörande skylift skulle underlätta Silverryggens arbete när det gäller uppsamlandet av både patienter och kvinnor..

Silverryggens kompisar tyckte alla fall att detta var en bra ide.


Slutligen har vi ju Mr Eldnäsa som gav sig själv en alldels för liten del i sin egen verklighet.
Eldnäsa ska självklart fungera som den kring resande cirkusen, där han är den stora stjärnan!
Eldnäsa är cirkusens mittpunk och freak show och clown!
Ingen har någonsin sett en man med så stor näsa och sånt stor hjärta..barnen vågar till och med sitta i hans knä! Detta är nya erfarenheter för Eldis..


Cirkusens köttätar monster är den minst besöka attraktionen. Omtalad för att kunna äta revbensspjäll, köttbullar och korv som snacks till berusningsdryck vågar inte ens det den modigaste hövdingen besöka denna best..







Den seriösa delen i detta inlägg är att jag blir grymt avundsjuk på mina vänners förmåga att ta grymma kort. Nångång vill jag bli som dem... nångång.


I Fantasin
/T


Kommentarer
Postat av: Fredde

Påsen med bacon hittade du i Ante´s skafferi va??

Haha, skulle ju varit bilder på småbarn som mina kompisar jue! Umgås ju med småsaker som ni!

<3

2010-01-11 @ 13:09:50
URL: http://oattraktiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0