han med stort H....nej inte hemorojjder!

Det här inlägget är tillägnat Tobias Gustafsson....

Nedan följande citat beskriver i detalj det jag kände när han flyttade till Uppsala.
Det är så läskigt träffande hur ibland musik kan träffa ens hjärta och säga det man inte själv kan formulera...
Genom Lasse Stefanz svängiga toner hittade jag en tröst i mörkret, och nu är det inte länge kvar innan han, han den där, den där killen, just han, ni vet, flyttar hemöver igen!


"Det som hände mellan oss två
en gång för länge sen
e sånt jag inte glömmer
fast jag vet att det var fel.
Dina händer och din mun
som rörde ömt min kind
än idag så kan jag känna
när jag sitter här och minns.

Du försvann som en vind
tårar föll från min kind
kvar fanns ingenting utom din ring
Allt du lämnade kvar
var en tomhet så stor och helt total
" Text: Lasse Stefanz


Tack för i jul kompis! :D

/ Mr.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0