Uppsala all over again..

Hahaha! Fredrik min vän! Fint skrivet. Tack så mycket!

Någonting slog mig när jag tittade på kortet han lagt upp.
Finns det överhuvudtaget några seriösa bilder på de oattraktiva?

Jag har inte sett några publiceras på bloggen alla fall, men till er damer som jag vet läser den här bloggen så är vi rätt snygga allihop, i rätt ljus vill säga... (MÖRKER)

Kolla bloggen och lite gamla bilder tillsammans med mamma innan jag for och hon påpekade detta. Inte att vi är snygga.. nej HERREGUD.. Nä, bristen på att kunna vara seriösa..
Jag har full förståelse för att ni läser tvekar om jag kommer att bli en bra socionom, det är ju bra att kolla på tidigare inlägg..

Så, vad försöker jag säga? En seriösare sida av de oattraktiva?

NEJ! Aldrig, vi kommer att fortsätta precis som vanligt. Tyvärr är vi ju bara oss själva och det kommer troligtvis att göra att de oattraktiva lever tillsammans till slut..
Det är bara en tidsfråga innan Jossan och Frida ger upp.. kan inte tänka mig nåt annat.

Faktum är att vi redan börjat kolla på hus i Jörn!



Nå.. tillbaka till rubriken.

Är tillbaka i Uppsala nu. Dagen började med panik. Mamsen skulle köra biagubben till flyget och båda försover sig. Gick bra till sist ändå, men jag tror ni alla känner igen de där minuterna precis när man vaknat. Man är så förvirrad att man lika gärna skulle kunna pissa i badkaret och ta en raggar dusch med hjälp av toan..

Flygresan gick bra och på jobbet har det inte hänt ett skit.. Satt i soffan och kom på mig själv att vakna av mina egna ryckningar... men ringer det är jag jävla i mig först att svara!

Ledigheten har varit strålande! En bra blandning av party,god mat, gott sällskap. Det enda jag har lite dåligt samvete för är att jag inte varit hemma med familjen mer. Har flängt rätt mycket, men jag trivs rätt bra då. Jag blir rastlös jävligt fort. Familjen förstår.

Dagens nyhet är att jag flyttar till Pedagogränd i Umeå, första Februari. Samma hus som Petter. Är rätt övertygad om att xbox och drickade av öl kommer att vara en återkommande punkt på agendan.
Kom och hälsa på vet ja!


Dö i eld!

/ Tobbe


Kommentarer
Postat av: Fridan

Man kanske kan vänja sig. Hoppas fortfarande.. ;]

2010-01-09 @ 00:05:29
URL: http://zakrissonfrida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Frida. Det sista som lämnar en är trots allt hoppet ;)

2010-01-09 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0