Har du träffat Asplunds?

Länge har mystiken kring vår vän Viktor Asplund lockat såväl män som kvinnor in i hans nät.
Jag erkänner om än skamfullt att jag också blivit föremål för attraktionen som denne mystiska man utstrålar.
Var kommer denna erotiska kraft från? Och varför?

I mitt sökande efter svar har jag nått en milstolpe, det beror mest troligt på familjen & uppväxten! Om inte annat så kan man skylla väldigt mycket på dessa två faktorer och så även Viktors mystiska egenskaper!

Jag har aldrig träffat hela herr Asplunds familj....men jag hittade ett gammalt familjekort, och visst! Magin kan anas och förklaringen till min förklaring hittas....

Den unge herr Asplund återfinnes med långt lockigt blont hår med hästtröja på bilden nedan...och visst ser man redan här att denne man kommer att bli något utöver det vanliga....

Och visst ser man mor Asplunds stolta anlete där hon sitter framför hela klanen Asplund och utrstrålar en viss lekfull erotik....



/En svarssökande herr Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0