Bebisar på ett flak!!

Vad är det för skillnad på ett flak med bebisar och ett flak med bowlingklot?


Bowlingkloten kan man inte lasta av med högaffel!


Varför ska man använda en högaffel när man lastar av ett flak med bebisar?


Då hör man om någon lever!!



Hej på er vänner!!
Låg och funderade över hur jag ska göra för att skriva på bloggen mer regelbundet. Nu har det varit så att jag bara har skrivit ett fåtal gånger då något konstigt har hänt mig.
För att göra det bättre så ska jag skriva om min träning! Självklart om annat också men om jag skriver om träningen som jag har hållit/håller på med mycket så borde antalet inlägg öka med en stadig ström.

börjar nu! 
 Jobbade mellan sju och fyra, åkte sedan mot team sportia för att köpa lite klister till skidorna. Upptäckte alldeles för sent att det var trafikkaos på gatorna, jag skämtar inte, det var det värsta jag sett i lilla skellefteteå. Det tog kanske en halvtimme att ta sig dit, och sedan ytterligare en kvart att få sig därifrån.
Köpte med mig en korv ärtsoppa och två grillade kycklingklubbor hos ica i rutan, pressade i mig dem oralt och packade ihop träningsgrejorna.

Åkte mot skidstation vid halv sju, körde ett ganska intensivt pass på motionsmilen. Åkte milen på 34 minuter+ 10 min uppvärmning.
sedan bar det av till gymmet där jag körde ett kort pass i 45 minuter, körde rygg och biceps.

nu blir det att krypa ned i sängen och få sig lite sömn. vi hörs sen!

/ Mr. näsa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0