den fantastiska mr.gustafsson eller... "nu blåser vi socionomen...."

Var hemma på ett blixtbesök i Btk/Skell häromveckan och passade då på att hänga på Skeria en dag.
Denna dag fylldes med samplugg med Dr.Kött (Ante) och romantisk lunch.
Under denna romantiska lunch träffade vi en talibanskäggig Anders "Inte utan min mamma" Landin och blev genast sådär barnsligt förälskad som bara jag kan bli i människor med dålig och homoerotisk humor!

Jag ringde snabbt upp min vän Tottorobono Gustafsson och bad att få Anders nummer endast för att kunna ringa ett homoerotiskt samtal under hans lunch och se hur han oroligt skulle kasta blickar omkring sig.

Dock tog samtalet åtminstone 3,5sek längre än vad det hade behövt då Tottorobono blev sådär sjukt nyfiken som bara han kan bli och frågade "Varför ska du ha det? Vad har hänt?"
Som svar på detta blev jag lite barnsligt less och sa snabbt och forcerat "Hinner inte ta det nu, ringer upp dig sen och förklarar".
Efter några sekunder får jag ett sms med Anders nummer och under stod det "Du måste ringa upp och berätta sen, är sjukt nyfiken!!!"

Då formades en evil plan i min perfekt dolda vattenskalle....nu blåser vi socionomen!!
Sagt och gjort, jag och Anders pratade ihop oss om en story och tryckte på Play!
Plats: Skeria.
Offer: Tobias "LÅT MÄ FÅ VETA" Gustafsson.
Händelse: Anders bil har åkt nerför en slänt och in i bibloteket och krossat ett stort glasfönster. Vad som skulle talat klart emot detta om Tottorobono bara tänkt logiskt istället för nyfiket hade varit den ca: 1,5m djupa snön som omringar typ varenda byggnad nu i vinter.
Utförande: Jag ringde upp Totto och sa att jag tror att Anders bil håller på åka nerför slänten mot bibloteket, frågade vilken typ av bil och färg Anders hade. Sa att jag ej fått tag i han. Tobias, ängel som han är ringde genast upp Anders och fick tillslut tag i en förtvivlad ung man vars bil åkt in i bibloteket och krossat ett stort fönster. Polis är på plats och allt är kaos.
Efter ca: 25min ringer jag upp och bekräftar detta för Tobbe. Varpå han frågar med lite skärrad röst "Hur ser det ut....hur är det med Anders?". Mitt svar "Det är glas tamejjfåån överallt, Anders står i ett hörn och gråter...."
Tobias "Är....är det sant?"  Jag"joo....eller näe jag bara skojja".
Varpå Tobbe blir förvirrad en kort stund...sen när rökridån lagt sig och jag sagt att vi bara drivit med honom de senaste 45-50minuterna kallar han oss diverse skälsord och försöker med övertygande socionomröst och socionom-ord övertyga mig om att vi kommer att känna fysisk smärta nästa gång vi ses....lyckas ej vill jag tillägga. Han hade ju faktiskt vankat av och an samt kollat norran och vk's hemsidor var 3e minut för att få se bilder från dramat!

SötTottoro!





// Mr.F (som EJ tittar sig om axeln efter Toto's utlovade hämnd)


Kommentarer
Postat av: Anders Talibanskägg Landin

Jag är fan för bra på att ljuga... Nu har jag 2 illaluktande män som lagt ett fatwa på mig. Gui på jobbet (Som jag genom lögn övertygade att vara tomte) och Tobias... Känns bra! Jag är nöjd :D



High Five mister Ågren!

2010-03-17 @ 22:10:16
Postat av: Skäggufån

Haha snyggt Anders!

Men glöm inte att det bara är att skrika jihad så kommer jag och strider på din sida!



"Mental five" !

2010-03-17 @ 22:35:45
URL: http://oattraktiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0