inavel, skäggsvamp och navelludd!!!

Vaknade av att jag låg och skrattade. Hade en skitläskig dröm om aliens inatt, små äckliga spindelliknande varelser tog över människors kroppar och blev riktigt elaka. När de hade tagit över en kropp så modifierades kroppen så att magpartiet blev längre och hade två ryggrader, men annars så såg människan likadan ut som tidigare. Jag var på flykt nästan hela natten och jag var livrädd. Men efter ett tag så vände drömmen och blev rolig.
Eller rolig kanske man inte ska säga..
Jag hade gömt mig bakom en jordhög för att undkomma två aliens som kom gående. De pratade om hur de kunde modifiera deras värdkroppar så att de såg häftiga ut. Efter ett tag så gjorde de om kropparna ungefär som man kan styla en bil och de skrattade med ett galet skratt åt varandra.. Där någonstans började jag vakna till medvetande, skrattande och tyckte att det var jätteroligt. Men när jag nu, vaken och pigg tänker tillbaka på drömmen så inser jag att det är omöjligt att återberätta historian så att den blir rolig, alla skulle bara tycka att jag är skum...

Ber om ursäkt att jag inte skrivit något på länge, skulle kunna säga att jag inte har haft tid. Men det är lögn, tid har man alltid men det handlar om prioritering. Håller på att flytta och har jobbat rätt så intensivt den senaste tiden. Men det kommer att bli bättring efter den här veckan, då är det värsta över.

Har tagit skidåkningen på lite större allvar än tidigare och har åkt rätt så flitigt den sista tiden. Åkte milen på 33min för några dagar sedan och det är en klar förbättring från de 45 jag började på vid jul. Blir att köpa rullskidor i vår!! Sedan är det raka spåret mot OS guldet. Jag hoppas ni hakar på!!

Skulle vara trevligt att träffa mina oattraktiva kompisar snart, känner att det var ett tag sedan.
/ En förkyld mr.Näsa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0