Galenskap i en liten ask...

I mitt jobb kan man inte flippa ur, bryta ut i ett ursinnigt skratt anfall eller nåt sånt. Finns mycket saker man inte "bör" göra...

Vad gör då detta med mig?

Jo, mycket av min kraft går åt till att kämpa emot dessa impulser. Varje dag är en kamp!

Ni vet vad jag pratar om. Min teori är att alla kämpar mot dessa tankar, att göra saker och ting som ingen förväntar sig.. Typ att gömma sig inne i ett av mötesrummen på jobbet och skrämma klienterna när de kommer.
De skulle vara rätt oväntat eller hur.. frågan är dock om man skulle kunna bygga en någorlunda okej relation till klienterna..Eller om man skulle få ha jobbet kvar.. Det ställer jag mig mycket tveksam till.

Jag yttrade dessa tankar om mina impulser på mitt förra jobb, jag mitt FÖRRA jobb, det var inte orsaken att jag slutade, de sa att de TYVÄRR inte hade något eller någon tjänst ledig. Alla nekade dock till att de känt så, det är ju självklart lögn.

Alla fall. Är det bara jag som känner såhär?

Det är det väl inte?

Tänk att för en dag bara inte kunna kontrollera sina impulser. Bara göra saker som man känner för stunden..
  • Skrämma hundar.
  • Bajsa med öppen dörr på jobbet.
  • Sitta naken på kontoret.
Ja, ni är med. Det är lite Yrrol över det hela. Alla har väl sett filmen hoppas jag.

Jag är väl antagligen lite för ärlig just nu, visar mitt rätta jag. Tyvärr kommer det väl att resultera i att jag blir intagen på någon avdelning och inspärrad för livet...


Vidare!

Det är med glädje och en aning rädsla som nyheten om att Viktor Asplund blivit en del av de oattraktiva nådde mig. Undertecknad och Herr Hårsvall Asplund har kamperat ihop under många år. Skjutit små barn med fotbollar och så vidare. En av mina äldsta kamrater och en given kandidat till Sveriges galnaste hockeysupporter..

Det kommer att bli en intressant tid framöver!


Välkommen!

/ Tobbe " Mean machine" Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Hårsvallet

Mean machine jag delar alla dina impulser vilket är en anledning att kanske bli ännu oroligare tyvärr! Har dessutom nästan observera ordet NÄSTAN satt mig och bajsat med öppen dörr på mitt gamla jobb! Skyller det på att jag var trött... Har dock invändning mot ordet Sveriges galnaste hockey supporter jag är bara en aningens passionerad!

2010-09-10 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0